give dig de stilfulde kjoler

MIT 2016: DET GÅR FREMAD

Publié le 3/01/2017 à 05:05,
Sidste år, da 2015 gik på hæld, sagde Tim til mig, at selvom 2015 havde været and hårdt år, så skulle jeg huske på, Og dem skal man prøve at fokusere på, istedet for kun at huske det dårlige. Det kommentar har jeg faktisk prøvet at efterleve i hele 2016: at prøve på at fokusere på from positive ting!

2016 har ikke været and godt år ude i verden, men ser jeg tilbage på, hvordan mit eget år har været, så var 2016 klart bedre end 2015. Især fører 2016 en del, fordi der ingen biluheld var - Også været bedre på grund af andre ting (heldigvis). Det var året, hvor jeg endelig fik mig taget sammen til at få gjort noget ved min angst. Det har eti været der, men slet ikke i den størrelsesorden og jeg har i mange, mange år slet ikke vist, at det var angst jeg havde. Jeg troede længe bare, at jeg var lidt mere pivset end gennemsnittet. Men efter vores biluheld, så voksede problem sig bare større og større i slutningen af ​​2015 var det ret slemt. Jeg husker stadig, hvor skidt jeg havde det i december 2015. Så skidt, at jeg endelig selv godt kunne se, at der måtte gøres noget. Det kom jeg i gang med i starten af ​​2016 og det har goede hjulpet rigtig meget. Jeg har and overskud igen, som jeg ikke har haft længe og jeg er meget, meget gladere. Der er stadig lidt vej, men jeg ser på det med optimism - hvilket jeg ikke gjorde for and år siden. For and år siden så jeg det som om, at jeg var gået i stykker. Nu er jeg i stedet klar over, hvor vildt stærk jeg faktisk er. Jeg er blevet så meget klogere på mig selv og egne grænser.

billeder:  aftenkjoler til fest

Året bød også på flytning af bloggen fra Bloggers Delight og til Jeg var rigtig glad for flyttet, da jeg efter 5 år hos BD trængte til lidt luftforandring og til at prøve nogle nye ting af. Jeg har også fået endnu mere gang i bloggen og jeg bliver hver dag glad, når I klikker jer ind, lægger kommentarer, deler indlæg mm. Det betyder rigtig meget! Og netop alle jeres delinger var medvirkende til, at jeg i 2016 også fik min debut på landsdækkende TV, da jeg efter debt indlæg var i både Nyhederne, TV2 News og GO 'Morgen DK. Især det sidste var rigtig sjovt at prøve! Jeg håber på at kunne skrive mange flere indlæg her i 2017, som rykker lige så meget hos jer! Og bloggen skifter faktisk hjem endnu in gang og det bliver nok goede her sidst i januar, da jeg siger farvel til Stylista, som faktisk lukker ned. Jeg forklarer lidt mere om min beslutning i and indlæg snart. Men jeg glæder mig faktisk rigtig meget til at flytte den igen! Denne gang håber jeg dog, at der går lidt længere end and lille år før den skal flytte igen. Jeg gider ikke flytte så tit.

Simpelthen mig

Publié le 11/07/2016 à 08:01, Danemark
Mots clefs : gallakjoler
Min stilkerne er femining og derfor ville det være meget typisk mig med en feminin kjole eller nederdel.

Jeg synes dog jeg har vist så mange af mine typiske feminine looks, at jeg derfor istedet ville style et andet også typisk sommer look for mig.

Når det er sommer og lækkert varmt og jeg har fri kan jeg rigtig godt lide shorts eller en fin romper.

Jeg har i dag valgt ripped shorts stylet med en feminin skjorte og – natuligvis – heels.

Dagens stil isnpo er åben og du kan vælge lige præcis det look som du har det aller bedst med eller noget som du elsker at have på.
gallakjole

Husk der er igen rigtig eller forkert måde at fortolke den daglige stil inspiration. Mine OOTD indlæg er blot mit bud men altså ikke den rigtige løsning.

Det vigtigste er at du får mulighed for at style med alle dine skatte i dit Closet. Det er så ærgerligt at have noget hængene som aldrig bliver brugt.

Du ønskes en dejlig dag og Happy styling samtidig med jeg glæder mig til vi ses igen i moren.